Ο ελληνικός νόμος για τους Εβραίους ήρωες Έλληνες μάρτυρες

Εβραίοι
Αναρωτιέμαι γιατί δεν τιμούμε τόσο λαμπρά και άλλους Έλληνες ήρωες μάρτυρες όπως π.χ. τους Ορθόδοξους Έλληνες που διώχθηκαν από τη Μικρά Ασία, Πόντιους Έλληνες που διώχθηκαν από τη Τραπεζούντα και άλλους… Διαβάστε εδώ για αυτούς τους ήρωες. (WIKIPEDIA LINK)
Υ.Γ. Για να προλάβω όσους θα σπεύσουν να με χαρακτηρίσουν ακροδεξιό φασίστα και αντισημίτη, έχω να αναφέρω τα εξής: Δεν έχω να χωρίσω τίποτε και δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανένα λαό. Μπορεί κάποιοι Τούρκοι πριν από δεκάδες χρόνια να έσφαξαν τους προγόνους μου, αλλά στο Τσεσμέ και τη Σμύρνη σήμερα υπάρχουν Τούρκοι που είναι γείτονες & φίλοι μου. Είμαι υπέρμαχος της ειρήνης. Ο μόνος μου εχθρός είναι όσοι προσπαθούν να μας κάνουν να ξεχάσουμε τις αξίες μας και το παρελθόν μας για να επιβάλλουν τη Νέα Τάξη Πραγμάτων, κάτω από τη παγκόσμια χούντα του “ανθρώπινου θεού” τους. Αλλά επειδή δεν σας αρέσει να μιλάει κανείς πολύ γι’ αυτό το θέμα, θα αρκεστώ στα λόγια του Phillips Brooks και κάντε μου τη χάρη να σταματήσετε τις ανήθικες επιθέσεις σε όσους δεν υποκύπτουν στο ψέμα και τη παρακμή. Єξάλου όπως σύντομα θα διαπιστώσετε, όσοι κάνουν τέτοιου είδους επιθέσεις, σε τελική ανάλυση αυτόν που βλάπτουν είναι τον εαυτό τους: «A man who lives right, and is right, has more power in his silence than another has by his words.»

Leave a Reply

